ogrodyhildegardy.pl
ogrodyhildegardy.pl
Tradycyjne receptury wg. Św. Hildegardy od trzech pokoleń

Najczęściej zadawane pytania przed zakupem

1. Kto jest producentem produktów sprzedawanych w sklepie OgrodyHildegardy.pl?

Producentem odpowiedzialnym za produkcję i konfekcjonowanie większości produktów na terenie Unii Europejskiej jest firma Les jardins de Sainte Hildegarde. Większości produktów wytwarza bezpośrednio, dla części z nich działa jako przetwórca, a dla niektórych jako dystrybutor. Większość produktów pochodzi z Francji. Wszystkie produkty zostały wprowadzone do obrotu na terenie Unii Europejskiej we Francji i spełniają wszelkie unijne normy pakowania, wytwarzania, certyfikowania.

Gospodarstwo rolne oraz przetwórnia znajdują się w sercu Périgord na południu Francji, jest to region o rolniczych tradycjach i doskonałej gastronomii. Firma Les jardins de Sainte Hildegarde zatrudnia kilkanaście osób, oraz korzysta z pomocy francuskich mnichów i rolników dostarczających produkty, wyselekcjonowane i przygotowane z zachowaniem najwyższej jakości.

2. W jaki sposób zapłacę za przesyłkę?

Udostępniamy Państwu, większość możliwych form płatności. Współpracujemy w tym zakresie z operatorami płatności PAYU, Przelewy24, PAYPAL. Można również dokonać przedpłaty za zamówienie, opłacić zamówienie BLIKIEM, Kartą kredytową, lub szybkim przelewem. Możliwe są też przesyłki pobraniowe.

3. Ile czasu muszę oczekiwać na dostawę?

Większość zamówień, realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone do godz. 12.00 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki docierają w większości następnego dnia roboczego. Jeśli zależy Państwu na dostawie w sobotę proszę o zaznaczenie tego przy zamówieniu.


4. W jaki sposób przesyłamy produkty?

Od Państwa zależy wybór operatora przesyłek. Na stronie sklepu udostępniamy do wyboru 4 operatorów. DPD, InPost, Poczta Polska, Paczka w Ruchu. Wybór zależy od preferencji związanych z lokalizacją i kosztami.


5. Czy produkty są bezpiecznie pakowane do wysyłki?

Dokładamy wszelkich starań aby precyzyjnie zabezpieczyć przesyłkę. Szczególnie dbamy o produkty spożywcze oraz napoje, które mogą ulec zniszczeniu. Paczki zabezpieczamy folią bąbelkową oraz wypełniaczami pustej przestrzeni.
Zalecamy jednak zawsze sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Uszkodzone w czasie transportu przesyłki zweryfikowane w obecności kuriera. łatwiej reklamujemy o szybciej rozpoczynamy proces zwrotów lub ponownej wysyłki.